Hamarosan már lehet szlalomozni önvezető autókkal a zalai tesztpályán
Az év végén adják át a zalaegerszegi járműipari tesztpálya első három modulját.
Az év végén adják át a zalaegerszegi járműipari tesztpálya első három modulját.
A modern vezetéstámogató rendszerek egyre több terhet levesznek a vállunkról, olyannyira, hogy egy napon akár teljesen kivehetik az irányítást a kezünkből.
Az önvezető autók valójában még sehol sincsenek, de van, ahol már azt tervezik, hogy így szállítanák a gyanúsítottakat.
A Kamaz szóról nem pont az elektromobilitás jut eszünkbe, de hamarosan könnyen változhat a dolog.
Az önvezető technológiának köszönhetően teljesen át fog alakulni a járművek utastere. Az IKEA csinált néhány látványtervet, hogy kiderüljön, (szerintük) hogyan is kell elképzelni a jövőt.
A Volkswagen most leleplezett kisáruszállítójával egy feltöltéssel több mint 500 kilométeres távolságot lehet megtenni.
A jövőbe mutató villanyautó hivatalos reklámfilmjét a magyar fővárosban vették fel.
Lassan csak kipattanunk a kocsiból az áruház előtt, a többit elvégzi az önvezető autó.
Az e-autók piacán lassan véget ér a hőskorszak, amikor elég volt egy-két észveszejtő gyorsulás, pár tíz kilométernél jobb hatótáv és máris mindenki elájult az autótól. A Nissan Leaf ennél már akkor is többet tudott, nem véletlen lett a legnépszerűbb elektromos autó világon. Úgy tűnik a japánok nem aludtak bele a megszerzett előnybe, és az új Nissan Leaf is meghatározó modell lehet.
Nem is egy szimulátor, hanem egy szimulátorkomplexum valójában.
A német gyártó megépíti a Phaeton kései leszármazottjának tekinthető villanyautót, de az eredetileg tervezettnél kicsit visszafogottabb formában.
A napokban készített videót egy férfi arról, hogy a Tesla Model 3 hogyan viselkedik, ha a robotpilóta be van kapcsolva. A kommentelők viszont szétszedték az "észrevételét".
A Volvo publikált egy rövidke videót, egy új koncepcióautóról, amiről pontosan nem derült ki, minek is a prototípusa, de vélhetően egy elektromos, önvezető modellé lehet.
500 millió dollárt fektet be a japán óriás az Uber nem éppen zökkenőmentesen alakuló sofőr nélküli programjába. A Szilícium-völgy egykori sztárja csúnyát bukott, amikor egy pilóta nélküli tesztautója halálra gázolt egy nőt Arizona államban, még márciusban.
A kiindulási pont az, hogy az emberek a közlekedésben is keresik a szemkontaktust.
Kísérleti jelleggel elindult az első önvezető technológiával működtetett taxiszolgáltatás Tokióban. A mikrobusz magától indul és kanyarodik, és már fizető utasokat is szállít.
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A Tesla eddig az Nvidiával kooperált, hogy az autók önvezető funkciójához – illetve a környezeti viszonyok feltérképezéséhez – szükséges képfeldolgozó chip bekerüljön a kocsikba. Most úgy tűnik, Elon Musk chipfronton (is) saját útjára tereli a Teslát.